+ نوشته شده در یکشنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۰ساعت 17:29  توسط حسن سعدی
|
telegram:@hasansadi insta:@sadi.hasan60 یادمان باشد : هر پسمانده ای که به زمین می اندازیم ، قامت یک نفر را خم می کند ... ما درقبال خود ؛ در قبال دیگران و در قبال طبیعت مسوولیم .